.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین احتمالی علی دایی این مربی داخلی است / چالش های پیش رو
جانشین احتمالی علی دایی این مربی داخلی است / چالش های پیش رو

شایعه قابل باوری نیست اما بعد از بازی با ملوان بر سر زبان‌ها افتاد. درست همان موقع که مدیران باشگاه به حمایت از علی دایی سرگرم بودند. هیات‌مدیره از سرمربیگری علی دایی حمایت کرد و آن سوی دیگر، پیشکسوتان با انتقادهایشان دایی را هدف گرفتند. انتقادهایی که شنیدنشان از زبان مخالفان علی دایی و آنها که یک چشمشان به نیمکت پرسپولیس دوخته شده اصلا عجیب نیست.

همان‌ها را هم اما می‌گفتند از هیات‌مدیره ریشه گرفته و آن را گره می‌زدند به اتفاق‌های پشت پرده و نشست‌های پنهانی اعضای هیات‌مدیره! می‌گفتند اعضای هیات‌مدیره باشگاه دور از چشم دایی و رحیمی دور هم نشسته‌اند تا برای علی دایی جانشین پیدا کنند. می‌گفتند حرف‌هایشان را یکی کرده و قرار گذاشته‌اند که اگر پرسپولیس به پدیده هم باخت، علی دایی را برکنار کنند و یک مربی دیگر را بر جایش بنشانند. حتی شنیدیم که رییس هیات‌مدیره دراین‌باره با استیلی هم مشورت کرده و مصمم شده که اگر دایی نتواند پرسپولیس [1] را جلو براند، برای آوردن یک مربی خارجی آستین بالا بزند.

اینها را فقط شایعه‌ها گفتند و ما شنونده بودیم. همانطور که اولتیماتوم وزیر به پرسپولیسی‌ها را شایعه کرده بودند. این هم بعد از بازی با ملوان اتفاق افتاد. گفتند محمود گودرزی- وزیر ورزش- بعد از ناکامی پرسپولیس در انزلی نارضایتی خود را در تماس با معاونانش ابراز و یک اولتیماتوم را هم چاشنی آن کرده است.

این هم فقط یک شایعه بود که کسی تایید و تکذیبش نکرد اما در ادامه شنیدیم که باشگاه- البته هیات‌مدیره باشگاه- بازی با پدیده را آخرین فرصت علی دایی خوانده و اگر او و پرسپولیس نتوانند ناکامی‌های 4 هفته ابتدایی را با ارائه یک بازی قابل قبول و کسب پیروزی جبران کنند، باید تغییرها را بپذیرند. تغییری که چند نفر از اعضای هیات‌مدیره روزهای بعد از باخت به ملوان برایش تعیین کرده بودند اما خط و نشان‌های علیرضا رحیمی- تنها حامی دایی- آنها را به صبوری واداشت.

مخالفان سرمربی از مشاورانشان شنیده بودند که اگر پرسپولیس از پس پدیده هم برنیاید، برکناری علی دایی نه تنها آسان‌تر خواهد بود، بلکه برای عملی کردن این موضوع هواداران هم همراهی‌شان خواهند کرد. چه بسا خود دایی از پرسپولیس کناره بگیرد- که البته احتمالش صفر است- که در آن صورت، باشگاه مجبور نیست بابت قرارداد گرانقیمت او چیزی هزینه کند.

برکناری علی دایی فعلا شایعه‌ای است که شاید تا پایان فصل هم رنگ واقعیت به خود نگیرد اما شایعه بعدی را هواداران پرسپولیس بر سر زبان‌ها انداختند. شایعه‌ای که فقط فضای مجازی پذیرای آن بود. هواداران عصبانی پرسپولیس بعد از باخت به ملوان شبکه‌های اجتماعی را پر کردند از انتقاد و مخاطب همه انتقادهایشان هم علی دایی بود. خیلی از این هواداران می‌گفتند که دیگر کاری از علی دایی برنمی‌آید و بهتر است تا اوضاع بدتر نشده، او کنار برود و پرسپولیس را بسپارد به یک مربی دیگر. نام آن مربی دیگر را هم در ذهن آماده داشتند؛ افشین قطبی [2]! همان مردی که پرسپولیس را در لیگ هفتم قهرمان کرد اما یکی دو هفته پیش به خاطر ناکامی شیمیزواس‌پالس در جی‌لیگ، حکم برکناری‌اش را از مدیران این باشگاه ژاپنی دریافت کرد.

افشین قطبی حالا بدون تیم است و اینطور که «یک ورزش» مدعی شده، باشگاه‌نشین‌ها از حضورش در پرسپولیس استقبال کرده‌اند. شایعه‌ها حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و مدعی شده‌اند که یکی از اعضای هیات‌مدیره به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس این موضوع را با افشین قطبی در میان گذاشته است. البته گفته‌اند که این تماس نه با خود او، بلکه با مدیر برنامه‌هایش در ایران گرفته شده و او از قول قطبی گفته اگر مشکل مالیاتی‌اش را حل کنند، با کمال میل به پرسپولیس برمی‌گردد!

وقتی اما خودمان پای صحبت‌های مهدی حاجی‌باقر- مدیر برنامه و نماینده افشین قطبی در ایران- نشستیم، همه شنیده‌هایمان را تکذیب کرد:

    خود من هم یکی دو هفته‌ای می‌شود که این شایعه را شنیده‌ام و اتفاقا آن را با افشین در میان گذاشتم اما واقعیت این است که تا امروز هیچ‌کس از طرف باشگاه پرسپولیس حرفی دراین‌باره به من و افشین نزده و هیچ مذاکره‌ای هم نداشته‌ایم. هر حرفی هم که درباره این موضوع از قول من و افشین قطبی مطرح شده، دروغ است.

حضور دوباره افشین قطبی در پرسپولیس برای هواداران یک رویاست که امروز همان‌ هواداران از آن شایعه ساخته‌اند تا شاید اینگونه بتوانند رنگ واقعیت بر آن بپاشند. هواداران، افشین قطبی را می‌خواهند و شایعه‌های هر روزه بدون اینکه خالی ماندن نیمکت پرسپولیس نگرانشان کند، برای برکناری علی دایی به تکاپو افتاده‌اند اما باشگاه سازش را برای نواختن آهنگی دیر کوک کرده است.

آنها نه به قطبی فکر می‌کنند و نه حتی مربی خارجی دم دست‌شان هست که به او امید ببندند. خواسته آنها، نشستن حسین فرکی روی نیمکت پرسپولیس است. سرمربی فصل پیش فولاد که بعد از قهرمانی در لیگ سیزدهم به امید نشستن روی نیمکت تیم‌ملی با اهوازی‌ها وداع کرده بود و حالا بدون تیم است. حسین فرکی تنها گزینه‌ای است که اعضای هیات‌مدیره روی آن اتفاق نظر دارند و با توجه به تجربه‌اش و اینکه یک مربی امتحان پس داده در فوتبال ایران است، امیدوارند بتوانند علیرضا رحیمی را هم به حضور او راضی کنند.

آنها برای نشاندن فرکی روی نیمکت پرسپولیس فقط تا امشب منتظر می‌مانند، تا بعد از بازی پرسپولیس برابر تیم تازه‌وارد پدیده که می‌گویند آخرین فرصت علی دایی است اما آیا باشگاه آنقدر پول دارد که بعد از برکناری علی دایی از پس قرارداد دو میلیاردی او برآید؟ اگر هم نداشته باشد حتما آقای اسپانسر به کمکش می‌آید!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.